Leveringsbetingelser udenfor EU

LEVERINGSBETINGELSER NORGE, FÆRØERNE & GRØNLAND
Vi leverer til NORGE, FÆRØERNE og GRØNLAND uden for EU
Hair4all kan levere til andre lande end Danmark. Vi har valgt at benytte PostNord ved bestillinger fra Norge, Færøerne og Grønland. OBS: Aerosoler må ikke sendes med PostNord - ved. eventuelle ordre med aerosoler, vil disse produkter blive fjernet fra ordren inden afsendelse.

LEVERING NORGE
Alle leverancer til Norge bliver sendt med PostNord. Der betales fragt på DKK 165,00 ved alle varekøb uanset købets størrelse. Fragtbeløb bliver automatisk faktureret på baggrund af valg af land. Leveringstid er ca. 3-5 dage.

Vigtigt
Leverancer til Norge er momsfri, og momsen fratrækkes automatisk slutbeløbet inden betaling. Dette sker i forbindelse med indtastning af adresseoplysninger, når der vælges land*. Vær opmærksom på, at der opkræves moms og toll ved import til Norge, og at Hair4all ikke kan holdes ansvarlig for dette. Køb op til NOK 350 inkl. fragt og forsikring er momsfrit. Ved køb udover dette skal der betales moms af hele beløbet inkl. evt. fragt. Læs om toldreglerne for internethandel/import fra udlandet til Norge ved at klikke på linket.

* Vi anbefaler, at du opretter dig som bruger under din konto og gemmer oplysningerne til evt. senere brug. Ved at starte med denne oprettelse vil alle priser vises i DKK ekskl. moms, når du kigger på sider/produkter og ikke kun til sidst i købsprocessen.

LEVERING FÆRØERNE & GRØNLAND
Alle leverancer til Færøerne og Grønland bliver sendt med PostNord. Der betales fragt på DKK 165,00 ved alle varekøb uanset købets størrelse. Fragtbeløb bliver automatisk faktureret på baggrund af valg af land. 

Vigtigt
Leverancer til Færøerne og Grønland er momsfrit og momsen fratrækkes automatisk slutbeløbet inden betaling. Dette sker i forbindelse med indtastning af adresseoplysninger, når der vælges land*. Vær opmærksom på, at der kan opkræves moms/told ved import til Færøerne og Grønland, og at Hair4all ikke kan holdes ansvarlig for dette. Vi anbefaler derfor, at du selv undersøger toldregler ved import, inden du handler fra Danmark.

* Vi anbefaler, at du opretter dig som bruger under din konto og gemmer oplysningerne til evt. senere brug. Ved at starte med denne oprettelse vil alle priser vises i DKK ekskl. moms, når du kigger på sider/produkter og ikke kun til sidst i købsprocessen.

Reklamation
Vi giver efter Købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 måneder, efter du har modtaget varen. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstanteret manglen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Hair4all har stillet dig i udsigt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Du har som kunde ret til at få tilsendt en ny vare, ophæve købet eller få et passende afslag på den vare, der reklameres over. Dette forudsætter dog, at reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal reklamationen ske til Hair4all, Faaborgvej 245, 5250 Odense SV, info@hair4all.dk eller tlf. 3046 1880.

NB: Evt. retur af varer skal ske til:
Hair4all
Faaborgvej 245
5250 Odense SV
Danmark
Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse, hvad problemet er, .
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
 
Fortrydelsesret
Hair4all yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentlig samme stand og mængde som du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt under én ordre. Meddelelsen om, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare eller HER.

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du bærer selv risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Af hygiejnemæssige årsager må forseglinger på cremer el.lign. ikke brydes.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Hair4all
Faaborgvej 245
5250 Odense SV
Danmark

 
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Der er desuden muligt at aflevere varen personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse. Ved utilfredshed over den behandling du har fået, kan du klage til Forbrugerklagenævnet i Danmark på telefon +45 41 71 50 00 (Hverdage 9-16) eller mail kfst@kfst.dk
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand, når du sender den tilbage:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste for for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Ved kun en delvis fortrydelse, hvor enkelte produkter/varer ønskes beholdt, vil refusion af betaling kun inkludere varer og ikke evt. leveringsomkostninger. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Oplysning om klagemuligheder
En klage over en vare købt hos os kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk. EU-Kommisionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her - http://ec.europa.eu/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@hair4all.dk

 

Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
Dankort / Visa / Visa Electron / Mastercard / JCB / American Express.
Der tages ikke gebyr ved betaling på hair4all.dk.
 
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra hair4all.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 
Alle priser i Hair4all er i DKK og er inkl. 25 % moms. Priserne er dagspriser.
Er du oprettet som bruger og bosat i et land udenfor EU, og du logger på din profil, vil alle priser i Hair4all vises i DKK ekskl. dansk moms. Moms fratrækkes automatisk inden betaling ved levering til lande uden for EU.


 

Leveringsbetingelser inden for EU

LEVERINGSBETINGELSER SVERIGE & ANDRE EU-LANDE

Levering Sverige
Gratis fragt til Sverige ved køb over DKK 1.450 – ellers KUN DKK 100,00.
Alle leverancer til Sverige sker med GLS, hvorefter du får besked om, at varen er ankommet, og der aftales tid mht. levering. Bestillinger fra Sverige er pålagt moms, og der betales fragt på DKK 100,00 på alle leverancer under kr. 1.450.

Levering andre EU-lande
Fragt DKK 175,00. Alle leverancer inden for EU sker med PostNord eller Blue Water. Levering sker til privat adresse. Bestillinger fra EU-lande er pålagt moms, og der betales fragt på DKK 175,00 på alle leverancer.
Hvis du ikke finder dit land i oversigten - send os en mail på info@hair4all.dk først, og vi sørger for at oprette det aktuelle land i vores systemer.

Reklamation
Vi giver efter Købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer. Reklamationsretten betyder, at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet, som er opstået indtil 24 måneder, efter du har modtaget varen. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.
Du skal reklamere inden for rimelig tid, efter du har konstanteret manglen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
For varer med begrænset holdbarhed er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, Hair4all har stillet dig i udsigt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Du har som kunde ret til at få tilsendt en ny vare, ophæve købet eller få et passende afslag på den vare, der reklameres over. Dette forudsætter dog, at reklamationen er berettiget. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal reklamationen ske til Hair4all, Dragebakken 228, 5250 Odense SV, info@hair4all.dk eller tlf. 3046 1880.

NB: Evt. retur af varer skal ske til:
Hair4all
Faaborgvej 245
5250 Odense SV
Danmark

Når du returnerer varen, bedes du så detaljeret som muligt oplyse hvad problemet er.
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
 
Fortrydelsesret
Hair4all yder 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Hvis du vælger at fortryde et køb, skal du blot returnere varen i væsentlig samme stand og mængde som du modtog den. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt. Meddelelsen om, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret skal gives ved mail, tlf. eller lignende. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare eller HER.

Din ordre skal sendes retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du afholder selv de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Du bærer selv risikoen for varen fra varens levering, og ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Af hygiejnemæssige årsager må forseglinger på cremer el.lign. ikke brydes.

Hvis du fortryder købet, skal varerne sendes til:
Hair4all
Faaborgvej 245
5250 Odense SV
Danmark

 
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette. Der er desuden muligt at aflevere varen personligt på ovenstående adresse mod forudgående aftale.
Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse. Ved utilfredshed over den behandling du har fået, kan du klage til Forbrugerklagenævnet i Danmark på telefon +45 41 71 50 00 (Hverdage 9-16) eller mail kfst@kfst.dk
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Varens stand, når du sender den tilbage:
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer. Med andre ord - du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste for for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Ved kun en delvis fortrydelse, hvor enkelte produkter/varer ønskes beholdt, vil refusion af betaling kun inkludere varer og ikke evt. leveringsomkostninger. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
Dankort / Visa / Visa Electron / Mastercard / JCB / American Express.
Der tages ikke gebyr ved betaling på hair4all.dk.
 
Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra hair4all.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
 
Alle priser i Hair4all er i DKK og er inkl. 25 % moms. Priserne er dagspriser.